Author Topic: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip  (Read 12345 times)

Offline Abhi

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 1,416
  • Karma: 7
    • View Profile
    • FAUJ/PINK
  • Team: F★A★U★J || PINK
lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« on: December 31, 2008, 01:25:49 PM »
does anyone have the sound clips?

thanks in advance

Bhangra Teams' Forum

lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« on: December 31, 2008, 01:25:49 PM »

Offline Meistro

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 2,070
  • Karma: 11
  • Asi Shounk Nu Karaiyaan Muschaan Kundiyaan...
    • View Profile
  • Team: Retired
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #1 on: December 31, 2008, 01:31:49 PM »
Lemme guess, you're substitue HOI's and BRUAHSSS's for WHAT, YEAH, and OK?..........so something like this

dun dun dun dun dun WHAT! dun dun dun dun dun YEAH!!!!!!!! dun dun dun dun dun OK!!!!!!!!!! (bass drop) dhol vajeya yaaran da mela lageya, dhol vajeya WHAT!!!!!!!!!!!!!! vajeya yaaran da mela lageya vey ajo jeeney pauna bhangra mittrooo YEAHHHHHHHH mittro, dhol jawani dha blah blah blah blah blah you get the point. hahaha

p.s. abhi, thoo apna post count nu thora kut rukheya kar, neethaan meh jiddha fall behind hojandha, eydhaan nice ney hundha. Chaal veer bhankey baala post nah kar jinna cher meh catch up ney hoya.
Your Friendly Neighborhood Meistro: I won't let a fly sit on my nose...

Offline Abhi

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 1,416
  • Karma: 7
    • View Profile
    • FAUJ/PINK
  • Team: F★A★U★J || PINK
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #2 on: December 31, 2008, 03:41:01 PM »
HAHHA lol chal theek ah veereh nahi post kar tah jad tak tu appne post ni bhadanda...and yea i need it for potential mixes...i am just to lazy to cut them out of songs and do the research..

so if anyone has them please post. Thank You

Offline Navkarn

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 658
  • Karma: 37
    • View Profile
  • Team: The Guardians of Bhangra // People's Bhangra (retired) // Founder of BTF Ventrilo // 2010-2011 BTF Fantasy Football Champion
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #3 on: December 31, 2008, 03:59:58 PM »
hai meh marja. meh kina dhoor hayga hulay

Offline Nikhil B.

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 280
  • Karma: 10
    • View Profile
  • Team: Khirre Phul Gulab De, ECU Bhangra, Gajjde Gabroo, First Class Bhangra
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #4 on: December 31, 2008, 04:52:38 PM »
heres the yeah..idk if u wanted the long crazy one that he does..or this
Chak my Phattey.
All eyes to the front.

Offline pritpal94

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 1,329
  • Karma: 7
    • View Profile
  • Team: Suruj Bhangra (Retired) GCC (Retired) Looking to Join Another Team in UK
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #5 on: January 01, 2009, 06:26:16 AM »
hai meh marja. meh kina dhoor hayga hulay

Lmao, your like 900 posts away pajji.

Offline Danny

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 655
  • Karma: 8
    • View Profile
  • Team: Forever Loyal, Forever APD
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #6 on: January 19, 2009, 03:11:05 PM »
does anybody have any more lil jon sound effects ? i wanna use um for party mixes and what not

thanks in advance =]

Offline AK

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
  • Karma: 0
    • View Profile
  • Team: MOB || I-Bhangra || UIC Bhangra Coach || DJ AKademics
It's what y'all been waitin for ain't it?

Offline Danny

  • BTF Senior Member
  • ****
  • Posts: 655
  • Karma: 8
    • View Profile
  • Team: Forever Loyal, Forever APD
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #8 on: January 21, 2009, 06:15:24 PM »
You can rip em off of here:

http://www.jamglue.com/search?category=All+of+Jamglue&query=lil+john+sound+effect&commit=Go


hey brotha, how do you rip them off this site? it has some great stuff!

Offline AK

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
  • Karma: 0
    • View Profile
  • Team: MOB || I-Bhangra || UIC Bhangra Coach || DJ AKademics
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #9 on: January 21, 2009, 06:18:48 PM »
I use this program called mp3mymp3

Basically records the digital output of your sound card rather than stuff off your speakers. The audio is nice and clean and ready for use.

http://www.mp3mymp3.com/
It's what y'all been waitin for ain't it?

Offline AK

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 294
  • Karma: 0
    • View Profile
  • Team: MOB || I-Bhangra || UIC Bhangra Coach || DJ AKademics
Re: lil Jon - What, Yeah, OK Sound Clip
« Reply #10 on: January 21, 2009, 06:21:00 PM »
plus its free!
It's what y'all been waitin for ain't it?